Elins hörna?..

Jahaa, nu har jag och Felicia fått för oss att jag ska ha en hörna på den här bloggen.. så då får jag väl ha det då. Jag suger på att uppdatera mig egen blogg, så kommer nog bli likadant på denna bloggen. Men får väl försökas iallafall. Sitter nu hemma hos Felicia och lyssnar lite musik och ska snart gå de fem meterna som det är till skolan härifrån. Sååå jaa. Är så sjukt sliten, vill bara gå hem och lägga mig igen, sitter här med gårdagens smink och kläder jag bara haffsa fram från garderoben.. Nåja får väl göra det bästa av dagen så får vi se om jag överlever.. haha! Nu ska jag avsluta detta inlägget, och så får ni en gammal bild på mig och felicia! :)



Hare bra! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0