Nämen hejsan!

Hejsan, nu sitter jag här i Felicias kök och bloggar lite. Borde väl egentligen uppdatera min egen, men skit samma. Alltid roligare att blogga på någon annan blogg, haha varför är det så?  Nåja, igår skolkade jag och Felicia, och det slutade med att våra mammor kom dit och gapade på oss, och jag fick gå hem tidigare. Sen stack jag hem och sov två timmar och sen ut och träffade två kompisar med Felicia. Sen var jag typ ute till halv 11 och så kom man hem och mamma dampade. Sen prata vi och så, och förstår nu att hon bara är orolig när jag inte hör av mig på en helt kväll. Nu har vi precis vart ute och träffat två kompisar och ska hem till mig nu en runda. Sen blir det väl hit igen eller något sånt, får se vad som händer helt enkelt. Men ni får ha det så jättebra, så hörs vi en annan gång! :)

// Elin
Harryssonnn.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0